Materiały reklamowe

MATERIAŁY REKLAMOWE

opis

Katalogi reklamowe

Katalogi reklamowe to najefektywniejszy sposób prezentacji oferty firmy. Tradycyjna forma drukowana pozwala na ciągły kontakt z klientem, co szczególnie wpływa na pozytywną ocenę firmy poprzez bezpośrednie pogłębianie relacji i zapamiętywanie treści. Ciekawie, przejrzyście zaprojektowany katalog, jest drugim pod względem zauważalności, po stronie internetowej, najbardziej wizerunkowym produktem firmy. Niewątpliwie warto zainwestować w dobrze zaprojektowany katalog, który będzie przyciągał wzrok odbiorcy, bo w pierwszej kolejności zwracamy uwagę na estetykę i nietuzinkowe elementy graficzne, a dopiero później na istotną treść.
Razem stworzymy niepowtarzalne projekty.

W ofercie znajdują sie katalogi szyte i klejone.

Ulotki / foldery reklamowe

Nawet w erze wirtualnej, ulotki mają siłę przebicia, pod warunkiem, że są kreatywnie i przejrzyście zaprojektowane. Trendem jest minimalizm, bez natłoku informacji, czyli krótkie i zwięzłe przekazanie oferty. Skuteczna ulotka reklamowa lub informacyjna musi trafiać w sedno, czyli w taki sposób pokazać ofertę lub informację, aby potencjalny Klient był zainteresowany i chciał dowiedzieć się więcej. I to jest nasze zadanie, profesjonalnie zaprojektujemy oraz wydrukujemy ulotki, aby były skutecznymi produktami reklamowymi Twojej firmy.

Oferujemy ulotki standardowe oraz składane, ulotki z perforacją, a także srebrzone, z lakierem UV 3D wybiórczym i z folią Soft Skin.

opis
opis

Kalendarze

Co roku kalendarz z nadrukiem to jeden z najpopularniejszych prezentów biznesowych, stanowi idealną formę reklamy, ponieważ jest użyteczny przez długi czas, pozostając w zasięgu wzroku klienta czy partnera biznesowego. Każdy projekt pozwala wykazać się kreatywnością, jest niepowtarzalny oraz robiony na indywidualne zamówienie. Jest to element długofalowej komunikacji marki, powinien być ściśle utrzymany w ramach systemu identyfikacji wizualnej przyjętej w firmie.

Oferujemy kalendarze trójdzielne, biurkowe i biurkowe spiralowane, kalendarze spiralowane wiszące, szyte, listwowane oraz jednodzielne.

opisW ofercie znajduje się kalendarz ECO na papierze Kraftliner, jest to papier typu kraft, wykonany w 70% z włókien pierwotnych i w 30% z włókien z recyklingu. Nadaje się do recyklingu składa się z włókien niebielonych.

Plakaty reklamowe

Dobrze zaprojektowany plakat powinien przyciągnąć wzrok, zwrócić uwagę i pozostawać w pamięci odbiorcy na długi czas. Plakaty można podzielić na ładne i skuteczne, z tym, że skuteczne, nie zawsze są miłe i ładne, ale korzystają z mocy perswazji i sugestii. Plakat powinien zawierać jeden mocny akcent, który powinien wzbudzić w kliencie chęć zapoznania się z produktem, usługą, firmą czy wydarzeniem. Informacja na nim powinna być spójna, zwięzła, rzeczowa i zrozumiała, aby nie wymagała żadnych dodatkowych wyjaśnień.
Dobrze zaprojektowany plakat współgra z wizerunkiem marki, ma pogrupowane informacje, łączy różne techniki komputerowe, zachowuje ogólnie przyjęte reguły kompozycyjne. Taki właśnie będzie plakat, zaprojektowany przez nas.

Proponujemy plakaty jednostronne, dwustronne, plakaty z folią lub z listwą, plakaty ze zrywkami oraz plakaty LUX, czyli uszlachetnione lakierem UV, który nasyca i ożywia barwy fragmentów plakatu, na które jest nałożony.

opis
opis

Zaproszenia / vouchery / karty lojalnościowe

Karty lojalnościowe, vouchery to kluczowe elementy programów, dzięki którym sprzedawca nawiązuje długotrwałe relacje z klientem. Warto, aby były zaprojektowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi Identyfikacji Wizualnej całej firmy. Dzięki temu firma będzie postrzegana jako solidna i profesjonalna, a zadowoleni klienci korzystający z kart, będą nie tylko stałymi klientami, ale polecą produkty znajomym, a jak wiadomo od dawna, największą moc ma marketing „szeptany”. Ta sama zasada dotyczy projektowania zaproszeń.

W ofercie zaproszenia standardowe oraz składane, zaproszenia z dodatkowym uszlachetnienim folią Soft Skin, bony podarunkowe z uszlachenieniem, karty lojalnościowe.

Opakowania / etykiety

Opakowanie ma zwrócić uwagę klienta i opowiedzieć szybką, krótką historię o produkcie. Czasem są to sekundy. Poszukujący produktów na półkach sklepowych to wzrokowcy, my mamy zapewnić im miłe dla oka wrażenia wizualne. Zrozumienie potrzeb klienta pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją, zwiększyć sprzedaż oraz zbudować pozytywny wizerunek całej firmy.

Dobrze zaprojektowana etykieta powinna być czytelna i przejrzysta, treść musi być prawidłowo rozmieszczona, kod kreskowy powinien być umiejętnie wpleciony i posiadać odpowiedni rozmiar. Do wydruku trzeba wybrać odpowiedni materiał w zależności od tego na czym zostanie finalnie umieszczony.

Sprawimy, że Twój produkt wyróżni się na półce, a to pierwszy krok do sukcesu sprzedażowego.

opis
opis

Torby papierowe / pudełka

Pomożemy Ci stworzyć torbę lub pudełko według indywidualnego projektu. Oferujemy torby papierowe firmowe z płaskim uchwytem, z uchwytem ze skręcanego papierowego sznurka, który jest odporny na rozdarcia. Torby występują w dwóch kolorach (biały i brązowy) oraz w różnych rozmiarach.

Karty menu / cennik

Karta menu powinna być przede wszystkim wizualnie dostosowana do stylu restauracji czy innego obiektu, w którym będzie wykorzystywana. Karta ma wyglądać zachęcająco i przejrzyście, aby goście nie mieli problemu z jej odczytaniem. Powinna być na tyle oryginalna, aby została miło zapamiętana. Wszystkie poradniki są zgodne – karta menu w restauracji powinna być krótka. Jest to doskonały nośnik informacji, więc powinno się tam umieścić logo, nazwę, adres, godziny otwarcia lokalu, warto też zamieścić nazwisko szefa kuchni. Okładka powinna być przemyślana, nie powinna się szybko brudzić, bo to wpłynie na pierwszą ocenę lokalu i będzie ona zdecydowanie negatywna.

opis
opis

Akcesoria reklamowe

Pomimo ogromnego wzrostu reklamy w świecie wirtualnym, tradycyjna, sprawdzona forma promocji w postaci upominków czy gratisów nadal jest mile widziana. Szczególne znaczenie ma tutaj osobisty kontakt z klientem, akcesoria promocyjne są dopełnieniem np. negocjacji handlowych, odbierane są bardziej personalnie niż reklamy internetowe. Niepodważalną zaletą takich gadżetów reklamowych jest ich użyteczność, dzięki temu nasza promocja będzie bardziej efektywna. Gadżety reklamowe z nadrukiem pomagają budować przewagę nad konkurencją – bez przeznaczania ogromnego budżetu na kampanie marketingowe.

opis

Katalogi reklamowe

Katalogi reklamowe to najefektywniejszy sposób prezentacji oferty firmy. Tradycyjna forma drukowana pozwala na ciągły kontakt z klientem, co szczególnie wpływa na pozytywną ocenę firmy poprzez bezpośrednie pogłębianie relacji i zapamiętywanie treści. Ciekawie, przejrzyście zaprojektowany katalog, jest drugim pod względem zauważalności, po stronie internetowej, najbardziej wizerunkowym produktem firmy. Niewątpliwie warto zainwestować w dobrze zaprojektowany katalog, który będzie przyciągał wzrok odbiorcy, bo w pierwszej kolejności zwracamy uwagę na estetykę i nietuzinkowe elementy graficzne, a dopiero później na istotną treść.
Razem stworzymy niepowtarzalne projekty.

W ofercie znajdują sie katalogi szyte i klejone.

opis

Ulotki / foldery reklamowe

Nawet w erze wirtualnej, ulotki mają siłę przebicia, pod warunkiem, że są kreatywnie i przejrzyście zaprojektowane. Trendem jest minimalizm, bez natłoku informacji, czyli krótkie i zwięzłe przekazanie oferty. Skuteczna ulotka reklamowa lub informacyjna musi trafiać w sedno, czyli w taki sposób pokazać ofertę lub informację, aby potencjalny Klient był zainteresowany i chciał dowiedzieć się więcej. I to jest nasze zadanie, profesjonalnie zaprojektujemy oraz wydrukujemy ulotki, aby były skutecznymi produktami reklamowymi Twojej firmy.

Oferujemy ulotki standardowe oraz składane, ulotki z perforacją, a także srebrzone, z lakierem UV 3D wybiórczym i z folią Soft Skin.

opis

Kalendarze

Co roku kalendarz z nadrukiem to jeden z najpopularniejszych prezentów biznesowych, stanowi idealną formę reklamy, ponieważ jest użyteczny przez długi czas, pozostając w zasięgu wzroku klienta czy partnera biznesowego. Każdy projekt pozwala wykazać się kreatywnością, jest niepowtarzalny oraz robiony na indywidualne zamówienie. Jest to element długofalowej komunikacji marki, powinien być ściśle utrzymany w ramach systemu identyfikacji wizualnej przyjętej w firmie.

Oferujemy kalendarze trójdzielne, biurkowe i biurkowe spiralowane, kalendarze spiralowane wiszące, szyte, listwowane oraz jednodzielne.

opisW ofercie znajduje się kalendarz ECO na papierze Kraftliner, jest to papier typu kraft, wykonany w 70% z włókien pierwotnych i w 30% z włókien z recyklingu. Nadaje się do recyklingu składa się z włókien niebielonych.

opis

Plakaty reklamowe

Dobrze zaprojektowany plakat powinien przyciągnąć wzrok, zwrócić uwagę i pozostawać w pamięci odbiorcy na długi czas. Plakaty można podzielić na ładne i skuteczne, z tym, że skuteczne, nie zawsze są miłe i ładne, ale korzystają z mocy perswazji i sugestii. Plakat powinien zawierać jeden mocny akcent, który powinien wzbudzić w kliencie chęć zapoznania się z produktem, usługą, firmą czy wydarzeniem. Informacja na nim powinna być spójna, zwięzła, rzeczowa i zrozumiała, aby nie wymagała żadnych dodatkowych wyjaśnień.
Dobrze zaprojektowany plakat współgra z wizerunkiem marki, ma pogrupowane informacje, łączy różne techniki komputerowe, zachowuje ogólnie przyjęte reguły kompozycyjne. Taki właśnie będzie plakat, zaprojektowany przez nas.

Proponujemy plakaty jednostronne, dwustronne, plakaty z folią lub z listwą, plakaty ze zrywkami oraz plakaty LUX, czyli uszlachetnione lakierem UV, który nasyca i ożywia barwy fragmentów plakatu, na które jest nałożony.

opis

Zaproszenia / vouchery / karty lojalnościowe

Karty lojalnościowe, vouchery to kluczowe elementy programów, dzięki którym sprzedawca nawiązuje długotrwałe relacje z klientem. Warto, aby były zaprojektowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi Identyfikacji Wizualnej całej firmy. Dzięki temu firma będzie postrzegana jako solidna i profesjonalna, a zadowoleni klienci korzystający z kart, będą nie tylko stałymi klientami, ale polecą produkty znajomym, a jak wiadomo od dawna, największą moc ma marketing „szeptany”. Ta sama zasada dotyczy projektowania zaproszeń.

W ofercie zaproszenia standardowe oraz składane, zaproszenia z dodatkowym uszlachetnienim folią Soft Skin, bony podarunkowe z uszlachenieniem, karty lojalnościowe.

opis

Opakowania / etykiety

Opakowanie ma zwrócić uwagę klienta i opowiedzieć szybką, krótką historię o produkcie. Czasem są to sekundy. Poszukujący produktów na półkach sklepowych to wzrokowcy, my mamy zapewnić im miłe dla oka wrażenia wizualne. Zrozumienie potrzeb klienta pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją, zwiększyć sprzedaż oraz zbudować pozytywny wizerunek całej firmy.

Dobrze zaprojektowana etykieta powinna być czytelna i przejrzysta, treść musi być prawidłowo rozmieszczona, kod kreskowy powinien być umiejętnie wpleciony i posiadać odpowiedni rozmiar. Do wydruku trzeba wybrać odpowiedni materiał w zależności od tego na czym zostanie finalnie umieszczony.

Sprawimy, że Twój produkt wyróżni się na półce, a to pierwszy krok do sukcesu sprzedażowego.

opis

Torby papierowe / pudełka

Pomożemy Ci stworzyć torbę lub pudełko według indywidualnego projektu. Oferujemy torby papierowe firmowe z płaskim uchwytem, z uchwytem ze skręcanego papierowego sznurka, który jest odporny na rozdarcia. Torby występują w dwóch kolorach (biały i brązowy) oraz w różnych rozmiarach.

opis

Karty menu / cennik

Karta menu powinna być przede wszystkim wizualnie dostosowana do stylu restauracji czy innego obiektu, w którym będzie wykorzystywana. Karta ma wyglądać zachęcająco i przejrzyście, aby goście nie mieli problemu z jej odczytaniem. Powinna być na tyle oryginalna, aby została miło zapamiętana. Wszystkie poradniki są zgodne – karta menu w restauracji powinna być krótka. Jest to doskonały nośnik informacji, więc powinno się tam umieścić logo, nazwę, adres, godziny otwarcia lokalu, warto też zamieścić nazwisko szefa kuchni. Okładka powinna być przemyślana, nie powinna się szybko brudzić, bo to wpłynie na pierwszą ocenę lokalu i będzie ona zdecydowanie negatywna.

opis

Akcesoria reklamowe

Pomimo ogromnego wzrostu reklamy w świecie wirtualnym, tradycyjna, sprawdzona forma promocji w postaci upominków czy gratisów nadal jest mile widziana. Szczególne znaczenie ma tutaj osobisty kontakt z klientem, akcesoria promocyjne są dopełnieniem np. negocjacji handlowych, odbierane są bardziej personalnie niż reklamy internetowe. Niepodważalną zaletą takich gadżetów reklamowych jest ich użyteczność, dzięki temu nasza promocja będzie bardziej efektywna. Gadżety reklamowe z nadrukiem pomagają budować przewagę nad konkurencją – bez przeznaczania ogromnego budżetu na kampanie marketingowe.


Przykładowe realizacje