Sztuka łączenia sportu, reklamy i biznesu
Sport to nie tylko zdrowie – to także ogromny biznes. Marki produktowe i usługowe chętnie wykorzystują marketing sportowy do promowania. Najskuteczniejszym w tych działaniach jest sponsoring, który jest efektywny i akceptowalny społecznie. Największą zaletą tego typu marketingu jest wykorzystanie efektu „piggyback” – czyli lojalności, popularności i oddania wielu fanów wobec ulubionych drużyn i sportowców. Produkty i usługi, które kojarzą się z ulubioną drużyną lub sportowcem zyskują automatycznie wiarygodność w umyśle oddanego fana.
Współpraca w zakresie promocji pomiędzy organizacją sportową, a firmą to najczęściej prezentacja logo firmy na bandzie stadionu, ściance sponsorskiej, naklejkach podłogowych, flagach reklamowych, potykaczach czy rollupach. Działania mogą obejmować też wcześniejsze promowanie wydarzenia przy wykorzystywaniu tradycyjnych nośników reklamy typu plakaty czy ulotki.
Odpowiedni branding obiektów to inwestycja wizerunkowa, która powinna być przemyślana pod względem estetycznym, logistycznym, a także technologicznym. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest sport i jak funkcjonuje w symbiozie z reklamą, pomożemy wykorzystać potencjał obu dziedzin i doradzimy w projekcie całej koncepcji oraz zapewnimy produkcję i montaż poszczególnych elementów oznakowania.
Branding stadionu
Przy oznakowaniu reklamowym stadionu nasze prace obejmowały:
Branding hali sportowo – widowiskowej
Przedstawiamy naszą realizację w hali widowiskowo-sportowej AWFiS w Gdańsku dla Torus Wybrzeże Gdańsk. Prace obejmowały wydruki i montaż:
Branding firmy – kreowanie i utrwalanie marki
Brand (marka) to gwarancja, że klienci zawsze i wszędzie zobaczą te same cechy Twojej marki, pozwali to stworzyć trwały i długofalowy związek, oparty na rozpoznawalności i obietnicy solidnej marki. Badanie przeprowadzonego przez Nielsena, potwierdza, że ponad 59% konsumentów kupuje nowe produkty od marek, które dobrze zna. Wbrew pozorom działania związane z brandingiem marki nie są przeznaczone tylko dla wielkich firm. Spójna komunikacja z klientem, opłaci się każdej firmie bez względu na wielkość. Budowanie marki to proces długotrwały, ale w rezultacie powoduje wzrost świadomości wśród klientów, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Ważne jest, aby nie poprzestać tylko na zrobieniu logo, hasła czy wizytówek, proces ten to całościowe postrzeganie firmy, powinna to być spójna wizualizacja i działania na wielu płaszczyznach: oznakowanie biura, sklepu, budynku; materiały reklamowe drukowane, strona internetowa, bezpośrednia obsługa klienta w firmie lub na targach. Wykonamy dla Ciebie kompletny branding całych sieci sprzedażowych, oddziałów firm, instytucji publicznych, magazynów, hal, a także pojedynczych sklepów, lokali usługowych czy biur. W ofercie mamy wszelkie niezbędne elementy identyfikacji marki, dostosujemy je do Twoich oczekiwań. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i obejrzenia portfolio.
“Marka jest jak historia, której nigdy nie przestajesz opowiadać” – Scott Bedbury, były prezes Nike oraz Starbucks. Pomożemy Ci opowiedzieć Twoją historię.